
TROTZ IN THE BRANDING
Met de missie om creatieve impact te maken met scherpe teksten, slimme verbindingen en een flinke dosis eigenheid, bouwt Trotz in the Branding aan iets tofs. Maar om die missie echt over te brengen, miste er nog een visuele identiteit die net zo uitgesproken, vrolijk en verbindend is als Kim zelf.


SPECIAL SOCIAL CLUB
​De kaart stimuleert niet alleen actieve deelname, maar zorgt ook voor een gevoel van trots. Leden zien hun eigen groei terug en voelen zich echt onderdeel van iets moois. De flyer helpt om deze bijzondere club verder onder de aandacht te brengen. En dat is belangrijk, want iedereen verdient een plek waar je gewoon mag meedoen. Ik ben blij dat ik hieraan heb mogen bijdragen.




RD COACHING
Voor dit project ging ik aan de slag met marketingmaterialen voor een personal trainer die al een bestaande huisstijl had. Toch hebben we samen even goed gekeken naar de kleuren en hoe het beeldmerk werd gebruikt. Door wat slimme aanpassingen sluiten de kleuren nu beter aan bij de energie van zijn bedrijf en komt het logo veel sterker naar voren doordat het beeldmerk een prominentere rol kreeg. Geen volledige rebranding, maar wel een flinke upgrade!


DE KAPSTERS M/V
Voor De Kapsters M/V mocht ik aan de slag met een rebranding die hun huidige visie en waarden beter weerspiegelt. De salon staat voor natuurlijke schoonheid, persoonlijke aandacht en vakmanschap. Hoewel het logo behouden bleef, heb ik de rest van de merkidentiteit vernieuwd: van kleuren en typografie tot de tone of voice. Het resultaat is een warme, natuurlijke, toegankelijke uitstraling die perfect aansluit bij de sfeer in de salon en de bewuste keuzes die ze maken.



AMRÂTH HÔTELS
Het begon als een tijdelijke vervanging voor de huidige designer, maar al snel groeide de rol uit tot een missie: met een minimaal budget zoveel mogelijk stappen zetten in het versterken van de branding. Een complete rebranding ligt helaas buiten bereik, dus de uitdaging is om de bestaande merkuitstraling een moderne, eigentijdse twist te geven die aansluit bij de waarden van de Amrâth Hôtels.



NECESSEO
Necesseo had behoefte aan een sterke branding die de kernwaarden van het bedrijf mooi en duidelijk communiceert. Het uitgangspunt: sterke roots vormen de basis voor groei en zichtbaarheid. Samen zijn we om de tafel gegaan om een huisstijl te ontwikkelen die deze visie perfect weerspiegelt.




DE TEXELSE SCHAPENBOET
Een gezellig schapenwolwinkeltje op Texel wilde haar producten beter presenteren op social media, zonder de toegankelijke sfeer van de winkel te verliezen. Daarnaast was er de wens om met informatieve blogs meer kennis over wol te delen. Ik ben aan de slag gegaan om hun producten op een aantrekkelijke manier in beeld te brengen en boeiende, educatieve blogs te schrijven.


STORIES BY SANJAY
Sanjay heeft een gaaf talent, hij schrijft niet alleen goed onderbouwde teksten voor bedrijven, maar zorgt er ook voor dat ze leuk zijn om te lezen. Je blijft geboeid, alsof je een goed boek leest. Ik heb een logo voor hem mogen ontwerpen dat perfect aansluit bij zijn manier van schrijven!


BISTRO STOKPAARDJE
Met de missie om het meest lekkere, knusse en gezelligste restaurant van Uitgeest te worden, is Bistro Stokpaardje goed op weg. Maar om deze missie volledig te laten overkomen, ontbrak er nog een identiteit die perfect paste bij de sfeer en de heerlijke gerechten die ze serveren. Good Carma heeft een uitstraling gecreëerd die hier mooi op aansluit.


EMBODY
Niet iedereen streeft naar of kan hetzelfde afgetrainde lichaam bereiken, en dat is helemaal oké. Helaas kan dit verschil in lichaamsdoelen leiden tot gevoelens van onzekerheid, wat sommige mensen ervan weerhoudt om überhaupt te gaan sporten. Emma van Embody wil hier verandering in brengen. Ze streeft ernaar een inclusieve omgeving te creëren waar iedereen zichzelf kan zijn, ongeacht hun lichaamstype.


